Sunday, November 29, 2009

update balik

selamat hari raya aiduladha!!
lama dah tak update. macam mati je blog ni. xpe2.
hari ni aku kasi update.

1st..
kepada budak2 kmpk h2t11 0809, selamat hari raya aku ucapkan.
lama dah tak jumpa. yang lost contact pun ada dah.
so aku cadangkan sume budak2 h2t11 buat ar akaun facebook.
kat sini ramai dah budak kelas kite ade.
boleh la contact2 tanya khabar.
takde lar senyap terus kan?
so pada budak2 yg tau, bgtau la kat yg xtau k?

2nd..
nak wish goodluck pada korang yang nak final sem1 dah, or yang da abis final.
harap dapat result yang lagi baik, lebih baik dari di matrix dulu.
kat u mana pun korang, kita tetap pandang langit yang sama.
hahahaha

3rd..
harini, semalam dan haritu aku makan best gile2.
raya kan.
ada ketupat, rendang, soto, sambal ayam, sambal itik kat kg aku, dagind panggang, stik daging,
hari2 seterusnya akan penuh dengan menu daging sebab daging korban belambak2 umah aku dapat.
saje je nak bakar nafsu makan budak2 yang kat oversea tuh..
hahaha.

4th..
abis.
assalamualaikum wrh mtllah..

No comments:

Post a Comment